[Gelistirici] Bugzilla mevzuları revisited.

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
28 Ara 2006 Per 11:23:21 EET

On Thursday 28 December 2006 02:57, Gürer Özen wrote:
> İşte bunu istemiyorum ben. Adam uygulamaya hata açıklamasını girdiğinde
> program bu bilgiyi toplayıp otomatik olarak göndermeli. Belki bir de ilk
> seferinde bugzilla parolası sorabilir (hatta otomatik hesap oluşturtur
> adama). Hatta ekrandaki bir pencerenin screenshot'ını alıp ekleyebilmek
> gibi işlevler bile sunmalı.

 Hmm. Sen Internet bağlantısı olan ve Pardus ile çalışabilir durumda olan
kullanıcıları Bugzilla sayfasına dahi getirmeden hata raporlama sorununu
çözmekten bahsediyorsun. Bu fikri desteklerim elbette (Gol, yemem. Golf, tabi
ki yerim).

 Fakat yine de bu tip bir çözümden faydalanamayabilecek kullanıcıların da
Bugzilla'ya kolayaca hata raporlayabilmeleri için hata girişi arayüzünün
karmaşasının giderilmesi ihtiyacı baki bence.

> Alt yapısı konsoldan da çalıştırılabilir olabilir tabi, ama aslen bu
> uygulamanın içinden birkaç tıkla hata girmek mümkün olmalı.

 Feedback'in bir parçası olabilir herhalde? ..

--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing