[Gelistirici] Bugzilla mevzuları revisited.

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
28 Ara 2006 Per 10:57:54 EET

28 Ara 2006 Per 10:43 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:

>  Evet, doğru. Bunu bence sistem ile ilgili bilgileri bir dosyaya dolduracak
> basit bir bash betiği ile çözebiliriz (İsmail ısrar ederse Perl de
> olabilir). Bugzilla dışında e-posta listelerine soru soranlar da bu betiği
> çalıştırıp kendilerine söylenen dizindeki dosyayı e-postalarına ekleyip
> gönderebilirler.

İşte bunu istemiyorum ben. Adam uygulamaya hata açıklamasını girdiğinde
program bu bilgiyi toplayıp otomatik olarak göndermeli. Belki bir de ilk
seferinde bugzilla parolası sorabilir (hatta otomatik hesap oluşturtur
adama). Hatta ekrandaki bir pencerenin screenshot'ını alıp ekleyebilmek gibi
işlevler bile sunmalı.

Alt yapısı konsoldan da çalıştırılabilir olabilir tabi, ama aslen bu
uygulamanın içinden birkaç tıkla hata girmek mümkün olmalı.