[Gelistirici] depo ve iso yansıları kullanım şekli

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
27 Ara 2006 Çar 02:30:42 EET

26 Ara 2006 Sal 15:31 tarihinde, Rasim AKAR şunları yazmıştı:
> ftp://yerel.pardusdepo.com adresinde yansıları oluşturdum ama ne şekilde
> kullanacağımız ve ne şekilde duyuracağımız konusunda tereddütlerim var.
> Bu konu hakkında bir fikir alış verişi yapsak diyordum önerisi olan
> arkadaşlar yazarlarsa daha doğru bir yaklaşım izleyeceğimizden eminim

Amacının ne olduğunu yazmadan, nasıl kullanmayı planladığını anlatmadan,
terreddütlerini saymadan insanlardan nasıl bir öneri bekliyorsun ki, iii yap
diyeceklerdir tabiki onun içinde sessiz kalıyorlar. Sen derdini anlatmazsan
(ki ben ne olduğunu kopete konuşmalarımızdan biliyorum) sana kim nasıl çare
olsun :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/