[Gelistirici] tam zamanli cevirmen

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
26 Ara 2006 Sal 15:59:36 EET

26 Ara 2006 Sal 15:50 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Nisan basinda kadroya tam zamanli bir cevirmen alinsa onerisi
> getirdigimde, yukaridaki "gerek yok cunku is yok" yanitini almistim.
>
> Simdi ise "Tam zamanli cevirmen elemanimiz olmadigi icin Turkce'lerde
> hatalar oluyor" deniyor.
>
> ?

Özellikle çevirilerdeki kalite sorunları le ilgili olarak bir çevirmen "ekibi"
bulundurmanın gereği ortaya çıkmış durumda. Bu gerek uzun zamandır mevcut,
ancak istihdam yöntemi, delegasyon seçeneği ve zamanlama durumları nedeniyle
2007 yılına kalmış durumda.

Bu arada tam/yarı zamanlı çevirmen ve teknik yazar konusunda kişi
önerebilecekler lütfen benimle irtibata geçsin...

ET