[Gelistirici] "Daha Fazla Uygulama" kayıp

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
23 Ara 2006 Cmt 01:13:34 EET

Merhaba,

Sat, 23 Dec 2006 00:47:10 +0200, Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> :

> En iyi yöntem dediğim gibi bir hata açmak, silinmiş programları
> listelemek, bunlar üzerinden son kullanıcıların da fikirlerini alarak
> geçmek olur. Doruk, istersen bu hatayı sen açabilirsin, liste
> sakinleri de yorumlarını yazar. Gerekli olduğu düşünülen, ama gözden
> kaçan bir uygulama varsa mutlaka menüye eklenir.
Ayni fikirde degilim.

Sistemde kurulu olan -tum- grafik arayuzlu uygulamalarin menuden
erisilebilmesi ya da grafik arayuzden alternatif bir ulasim olanagi
saglanmasi gerekiyor.

Yaptim-oldu, duzeltmekle kullanicilar debelensin yaklasimini da ayrica
kiniyor ve ikiniyorum.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693