[Gelistirici] "Daha Fazla Uygulama" kayıp

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
23 Ara 2006 Cmt 00:47:10 EET

Doruk Fisek wrote On 22-12-2006 23:50:
> Fri, 22 Dec 2006 23:34:48 +0200, "S.Çağlar Onur"
> <caglar at pardus.org.tr> :

> Mantikli bence. Su anda oldugundan daha fazla basitlestirme olanagi da
> yaratir.

Merhaba

Bence çözüm değil, iki menü arasında hangi değişiklikler (belki zaman
içinde 20 öğe farklılığı) olduğunu kullanıcının bilmesi kolay ve pratik
değil; kaldı ki bir liste ile "bunlar menülerinize eklenecek" dediğimiz
zaman ortalık iyice karışacak.

En iyi yöntem dediğim gibi bir hata açmak, silinmiş programları
listelemek, bunlar üzerinden son kullanıcıların da fikirlerini alarak
geçmek olur. Doruk, istersen bu hatayı sen açabilirsin, liste sakinleri
de yorumlarını yazar. Gerekli olduğu düşünülen, ama gözden kaçan bir
uygulama varsa mutlaka menüye eklenir.

İyi çalışmalar
Görkem