[Gelistirici] Depo

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Ara 2006 Çar 16:17:19 EET

20 Ara 2006 Çar 08:13 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Şu an devel deposunda yapılan değişiklikler 2007 sürümüne güncelleme
> olarak mı yansıyacak? Yoksa şu an, (atıyorum) 2008 sürümünü mü
> geliştirmeye başladık? Eğer 2007 sürümüne güncelleme için
> kullanılıyorsa bu depo artık devel değil, stable deposu değil mi? İki
> deponun ayrılması gerekmez mi?

Şu an yapılanlar güncelleme olarak yansıyacak, 2007 deposunu stable diye
ayırmak gerekiyor mu gerekmiyor mu, ayırınca ne yapacağız, 1.0'da olduğu gibi
gene devel'e yüklenirsek 2007 ne olacak gibi problemlerimiz var şu an,
döküman bu sorunları adresledikten sonra olası çözüm önerilerini içerecek ve
haftaya bugüne kadar bir politika belirleyip onu gerçekleyeceğiz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/