[Gelistirici] vsFTP Paketi ( kullanıcı dizinlerine herkesin erişimi , anonym yazma hakkı )

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 16:32:30 EET

> Düşüncelerinizi anlıyorum fakat kabul etmiyorum, pardus 2007 bir masaüstü
> sürümü eğer bunu nete açık bir sunucu olarak kullanıyorsa bu kişinin
problemi
> dağıtımın değil ve biz anon erişimi kapatarak "abi aç ftp atayım dosyayı"
> özelliğini kaybediyoruz...

Böyle düşünmek doğal, ancak yol geçen hanı gibi herkese açarak "gel burada
beleş ftp var upload et" demiş oluyoruz..

"Abi aç ftp'yi upload edeyim" özelliği sağlıklı ve güzel bir biçimde
sağlanabilir. User-manager ile ftp server için ayrı bir kullanıcı
oluşturabilir, ftp grubuna dahil edebilir. ki bunu yapamayacak kadar aciz
değil kullanıcılar?

--
Eren