[Gelistirici] vsFTP Paketi ( kullanıcı dizinlerine herkesin erişimi , anonym yazma hakkı )

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 15:47:45 EET

Peki kullanıcı olmayan birileri neden upload etme, silme, dizin oluşturmaya
ihtiyaç duysun ki? Herkesin ftp sunucusunu kendi malı gibi kullanması
yanlış. Bu gibi durumlar kullanıcının yönetiminde olmalı. Ftp grubu
oluşturabilir, oluşturduğu kullanıcıyı ftp grubuna dahil eder ve home
dizinini /home/ftpusers/kullanici şeklinde ayarlar, mutlu mesut yaşar.