[Gelistirici] vsFTP Paketi ( kullanıcı dizinlerine herkesin erişimi , anonym yazma hakkı )

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Ara 2006 Paz 15:43:22 EET

10 Ara 2006 Paz 15:17 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> İhtiyaçtan dolayı vsFTP kurdum ve ayarlar çok eksik yapılmış.
>
> 1- Anonym olarak her şeye izin veriliyor. Dosya upload, dizin oluşturma vs.
> 2- Sistemde olan bir kullanıcı giriş yaptığında kendi home dizinine
> yönlendiriliyor ancak, /home dizinini görebiliyor ve istediği işlemi
> yapabiliyor, diğer kullanıcıların dosyalarını okuma, silme, değiştirme vs.
>
> Bu durumda vsFTP'nin very secure özelliği kalmıyor :) Biraz araştırma
> sonucu config dosyasını doğru şekilde ayarladım. Kullanıcı kendi home
> [...]

Benim itirazım var, 1. madde doğru yapıyor anon erişim açık olmalı ki o
sistemde kullanıcısı olmayan birileride upload edebilsin bir yere, 2. madde
için ise kullanıcıyı kendi home'una hapsetmek yeterli bence

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/