[Gelistirici] [Test] Xorg 7.2 RC3 + Mesa 6.5.2

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
6 Ara 2006 Çar 13:05:28 EET

Merhaba;
Xorg 7.2 RC3 kurdum ancak x1300 kartımı tanımadı vesa kullanmak zorunda kaldımki,atinin kendi surucusunu kullanıyordum
Xorg 7.1 de 7.2 RC3 ile oda çalışmadı. Xorg'un desteklemediği ati kartlar için bir nevi problem niteliğinde şu anda.

Selamlar;

Birkaç cesur adamdan Xorg 7.2 RC3 ve Mesa 6.5.2'yi test etmenisini isteyeceğim
yapmanız gereken şey

pisi it http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/xorg-server-7.2_rc3-9.pisi <http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Ecaglar/xorg-server-7.2_rc3-9.pisi>

kadar basit, oyunlar/AIGLX v.s çalışıyor mu diye bakıp hata olması durumunda
bana haber verirseniz sevinirim. Aksi giden bir durumda pisi it --reins
xorg-server sistemi eski hale döndürecektir

Saygılar