[Gelistirici] Depo yasağı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Ara 2006 Cmt 21:11:02 EET

> - Şu noktadan sonra kendi araçlarımızın geliştiricileri dışında kalan
> herkesin iş ağırlığını bugzilla'daki hatalara ve yerelleştirme
> çalışmalarına vermesini tavsiye eder

 Benim öncelik vermem gereken başka konular var (zorg initramfs gibi),
bu yüzden mesela 3903 numaralı hata ile şu anda ilgilenemiyorum. Kabaca
tarif edersek bir iki free ve init hatası var gibi oyunda.

 İsteyen katkıcı arkadaşlardan biri mesela bu hatayı sürümden önce
çözerse pek leziz olur. Yalnız kim üzerinde çalışıyorsa bana haber
verirse de sevinirim, çift dikiş gitmeyelim :)