[Gelistirici] Depo yasağı

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
1 Ara 2006 Cum 19:53:17 EET

01 Ara 2006 Cum 15:17 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Şu andan itibaren kendi araçlarımızın release'leri dışında
> her türlü commit için (bugfix v.s v.s dahil) önce beni kopete/mail v.s'den
> dürtüp onay aldıktan sonra commit yapınız lütfen.

Depo yasağı _GÖRECELİ_ olarak kalkmıştır, bu noktadan sonraki depo
politikamızı şöyle belirledik;

- Depoya yeni paket alımı durdurulmuştur (paketin ne kadar gerekli olduğu
farketmez),

- Depoya yeni özellik eklenmesi durdurulmuştur (özelliğin ne olduğu
farketmez),

- Depoda API/ABI bozmak _kesinlikle_ yasaktır,

- RC'nin çıktığı bu andan itibaren kendi araçlarımız dışında kalan her sürüm
atlatma girişiminde commit öncesi geliştirici listesini bilgilendirip, onay
aldıktan sonra commitlerinizi yapınız aksi halde revert edilen commitler için
üzülmeyiniz,

- Depoya şu andan itibaren yapılan commitlerin ya güvenlik güncellemesi, ya
yerelleştirme ve hata.pardus.org.tr'de olan hatalardan birinin çözüldüğü
commitler olmasına dikkat ediniz,

- Bu senaryolara uymayan ama yapmak istediğiniz commitler için geliştirici
listesini kullanınız, bundan birşey olmaz canım demeyiniz,

- Depo sorumlusu olarak tabiri caizse sayko moda geçtiğimi tekrar belirtmek
ister ve beni revert çılgınlığına itmemenizi rica ederim :P

- Şu noktadan sonra kendi araçlarımızın geliştiricileri dışında kalan herkesin
iş ağırlığını bugzilla'daki hatalara ve yerelleştirme çalışmalarına vermesini
tavsiye eder

Sürümü düzgün/kararlı/tutarlı bir şekilde sürebilmek için lütfen bu kurallara
uymaya gayret göstermenizi diler, ortaya koymuş olduğunuz nefis iş, özgür
yazılım anlayışınız, üretkenliğiniz ve emekleriniz için peşinen teşekkür
ederim (iyiki varsınız :P).

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>