[Gelistirici] Hızlı Başlangıç Kılavuzu

Koray Löker loker at pardus.org.tr
30 Ağu 2006 Çar 14:06:18 EEST

Merhaba,

Çarşamba 30 Ağustos 2006 12:19 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Somut katkida bulunacak kadar vakit ayiramiyorum ama hizlica goz
> attigim kadariyla en onemli eksigi ekran goruntuleri. Bol resimli az
> yazili olmasi lazim. Cizgi roman gibi :)

Evet kesinlikle görsel ağırlıklı olmalı, wiki sayfası konu iskeleti olarak
yazdığım bir belge... yani başlıklar onlar olsun, o başlıklara o yazılımları
önerelim gibisinden... tasarımı bu olmamalı elbette...

> Eger bu sekilde olursa bence Kaptan'in sonuna eklenebilir. "Pardus'la
> ilk kez tanışıyorsanız, kaptanımız sizi bir gezintiye cikarsin ister
> misiniz?" tadinda bir soru sonrasi bu calisabilir. n saniyede bir (5
> saniye ornegin) sonraki sayfaya otomatik gecebilir.

Pardus Turu şeklinde düşünülmüştü bu tip bir şey, Barış kodlamayı düşünüyordu,
başlasa da baksak :-p

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///