[Gelistirici] Hızlı Başlangıç Kılavuzu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
30 Ağu 2006 Çar 12:19:05 EEST

Mon, 28 Aug 2006 18:04:42 +0300, Koray Löker <loker at pardus.org.tr> :

> türlü de hıyar mediawiki'ye başlık anlatmak bir dert...) Pardus'a
> geçecekler msn'e neyle bağlanacaklarını görebilsinler diye
> hazırlayacağımız bir Hızlı Başlangıç Kılavuzu'nun ilk taslağı var...
> Bu belgeye ne kadar çok göz bakar, ne kadar çok el atılırsa, o kadar
> verimli bir kılavuzla yeni insanları yönlendireceğiz...
Somut katkida bulunacak kadar vakit ayiramiyorum ama hizlica goz
attigim kadariyla en onemli eksigi ekran goruntuleri. Bol resimli az
yazili olmasi lazim. Cizgi roman gibi :)

Her paragraf bir sayfa olabilir, basta accik yazisi, altinda ekran
goruntusu olabilir. Ileri - geri bastikca sayfa degisebilir.

Eger bu sekilde olursa bence Kaptan'in sonuna eklenebilir. "Pardus'la
ilk kez tanışıyorsanız, kaptanımız sizi bir gezintiye cikarsin ister
misiniz?" tadinda bir soru sonrasi bu calisabilir. n saniyede bir (5
saniye ornegin) sonraki sayfaya otomatik gecebilir.

(evet biliyorum daha once de yazmistim bunu, isitip isitip getiriyorum
artik napalm :))

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693