[Gelistirici] Tasma'daki programlar menüde olmalı mı?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
22 Nis 2006 Cmt 16:01:55 EEST

Cumartesi 22 Nisan 2006 15:41 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Bence burada bir de şunu göz önüne alalım... Pardus'un en temel
> ilkelerinden biri insan odaklı olabilmek ya... Bunun başarılabildiği ölçüde
> sistemle ilgili ayar yapmaya yarayan araçlar az kullanılabilecek demektir.
> Dolayısıyla kullanıcının gündelik kullanımının bir parçası olarak
> bakılabilecek uygulama/seçenekler hızlıca ulaşılabilir bir yerde olmalı,
> sistem genelinde yapılan ayarlar kullanıcının elinin altında olmaya ihtiyaç
> duymamalı...
>
> Bu açıdan onur'un net-kga'yı da menüye alalım önerisini destekliyorum.

TASMA'da sürükle-bırak desteği olduğunu unutmayın. "Ağ Yapılandırması"nı
sürükleyip masaüstünde bir yere bırakmak çok zor değil. Bunun daha fark
edilebilir yapmak lazımdır belki ama TASMA içerindeki bileşenleri ön tanımlı
olarak farklı yerlere dağıtmak doğru yöntem değil bence. Bir işin birden
fazla şekilde yapılabiliyor olması esneklik sağlayabilir ama sonuçta "Perl"
de çıkabilir ;).

--
Barış Metin