[Gelistirici] Tasma'daki programlar menüde olmalı mı?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
22 Nis 2006 Cmt 16:48:08 EEST

Merhaba,

Cumartesi 22 Nisan 2006 14:45 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> net-kga'ya panelden hızlı ulaşım olacağı için menüye koymayabiliriz belki.
Bu daha iyi tabii...

> önerilere açığım :)
Senin yaratıcılığında birine benim akıl vermem zor... Biliyorsun ilk denemem
örümcek'ti :-p ama ne işe yaradığına dair daha çok fikir olması ve bu sayede
akılda kalıcı olması gerekiyor... ne olabilir, ne olabilir...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->