[Gelistirici] Tasma'daki programlar menüde olmalı mı?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
22 Nis 2006 Cmt 15:58:41 EEST

Cumartesi 22 Nisan 2006 14:26 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Sat, 22 Apr 2006 12:56:18 +0300, Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> :
>
> Bence bu daha iyi olur. Merkezi bir yerden insanlar tum ayarlari
> yapabileceklerini bilirler.
>
> Ayarlarin bir kismi menude olunca, Tasma'yi hic farketmeyip ayarlari
> menulerdekinden ibaret farzediyorlar.

Ben de aynı nedenler ile 2. seçenek olmalı diyorum.

> Bir de Pardus Yapilandirma Merkezi mi Tasma mi diyecegiz, hangisinin
> ismi oncelikli olacak ona karar vermek ve her yerde onu kullanmak gerek.

Burada bir sıkıntı olduğunun farkındayım. Menüden ulaşılan isim "Pardus
Yapılandırma Merkezi" fakat ilk açılan ekranda bir tasma resmi var.

Umut ile bunu ve biraz daha fazlasını konuşmuş ve masaüstünde fazla karakter
olduğunu düşünmüştük. Umut ile birlikte buna bir çözüm getirmeye çalışacağız.
Düşündüklerimizi tekrar buraya yazarım.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin