[Gelistirici] Yeni Geliştirici Kılavuzu

Barış Metin baris at pardus.org.tr
8 Nis 2006 Cmt 00:23:40 EEST

Cumartesi 8 Nisan 2006 00:14 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
[...]
> Ne dersiniz? Bir itirazı/yorumu/önerisi olan var mı? Bir ses çıkmazsa
> Pazartesi günü bu yazılanları kısa bir döküman haline getirip bundan sonra
> politika olarak işletilmesini sağlamayı düşünüyorum.

Yeni geliştirici belgesine eklenmek için uygun değil bu maddeler. Yalnızca
paket geliştiricilerini kapsıyor. Depo Politikası belgesinde "Paket
geliştiricileri için kurallar" bölümüne eklenebilir.

Yeni geliştirici belgesindeki süreç tanımının (geliştiricinin eklenmesi
bölümünde) çok da sıkı olması gerektiğine inanmıyorum. Debian bunu çok sıkı
denetlemeye çalışıyor fakat bence doğru değil. Katkıda bulunan insanları,
birlikte çalıştığımız ve birlikte çalışılabilecek insanları geliştirici
listesine almak (geliştirici olarak kabul etmek) gayet yerindedir bence.

Kimi zaman sistemi serbest bırakmak daha iyi, "müdürcülük" kitapları okurken
bu fikrimi pekiştirdim ;).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin