[Gelistirici] kalite kapanıyor , imece geliyor....

Koray Löker loker at pardus.org.tr
6 Nis 2006 Per 16:56:57 EEST

Merhaba,

Perşembe 6 Nisan 2006 16:46 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Uluzilla'da imece'ye bir hata atandiginda web sayfasina da otomatik
> eklensin de amelelik yormasin desem cok mu ayip olur :-)
Öyle çalışacak zaten... Haftasonu size ciciler hazırlıyoruz da, o sırada
aradan çıkaracağız... ben bir yandan ufak ufak çalışmaya başlayıp, duyuru
yapmayınca biraz sakat bir durum oldu diye elle yaptım... Bu maketi
diyebiliriz yani.. Böyle çalışacak bir sistemimiz olacak görüntüsü...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->