[Gelistirici] kalite kapanıyor , imece geliyor....

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
6 Nis 2006 Per 16:46:46 EEST

Merhaba,

Thu, 6 Apr 2006 16:33:16 +0300, Koray Löker <loker at pardus.org.tr> :

> İmece, gönüllü katkılar için çağrı yapılan bir web sayfasından
> ibaret... http://imece.pardus.org.tr adresinden ulaşabilirsiniz. Bu
> sayfada detaylarını göreceğiniz gibi, her düzeydeki katkılar için o
> an belirli öncelikleri olan konular seçilerek bugzilla'ya giriliyor,
> sonra buradaki listeye ekleniyor.
Uluzilla girdisiyle gorev listelemek hos olmus bence. Guzel fikir.

> Böylece katkı yapmak isteyen sorunu doğrudan okuyup, dilerse çözüp,
> bugzilla'ya çözüm dosyasını göndererek pratik bir yöntem
> kullanabilecek (diye hayal ediyorum).
En azindan "ben ne yapacagimi bilmiyorum" diyene verilecek somut bir
liste olmasi acisindan basarili bir yaklasim bence.

> Haftasonunda bir liste düzenlemesi yapılacak, şimdi işleyişi
> geliştirici listesine gösterebilmek için iki hata girişi yaptım.
> Bugzilla'da hali hazırda kayıtlı ya da kaydetmeyi düşündüğünüz
> iyileştirme/yama vs. önerilerinizi imece kullanıcısına atayarak bu
> projeye paslayabilirsiniz...
Uluzilla'da imece'ye bir hata atandiginda web sayfasina da otomatik
eklensin de amelelik yormasin desem cok mu ayip olur :-)

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693