[web-cg] Re: Firma listeleri, kitaplýk, kategoriler, lotr-rework gidisati

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Mon 22 Mar 2004 - 01:54:41 EST

    On Sat, 2004-03-20 at 18:29, Enver ALTIN wrote:

    > şeklinde görüntülenmesi ve sayfadaki diğer statik metnin de buna göre
    > düzenlenmesini öneriyorum.
    Bence en azindan egitim firmalarinin ayri bir baslikta bulunmasinin
    ciddi faydasi olacaktir. Ama genel egilim birlestirmekten yana ise bence
    de tamamdir.

    > Ayrıca, bugün oraya bakmadan önce "bir idiot nasıl düşünürdü acaba?"
    > diye kendime sordum (cevap almak hiç zor olmadı) ve o gözle bakınca
    > "Kitaplık" bölümünün "Kitaplar" olarak yeniden adlandırılmasının yerinde
    > olacağına karar verdim. Bu sayede sayfa daha idiot-geçirmez olacak gibi.
    Kitaplik kütüphane anlamini veriyor, hakikatten Kitaplar daha iyi oldu
    gibi.

    > Bir de, o çubuk üzerinde "Haberler" diye bir link var, onu oradan
    > kaldırsak mı? Sağ taraftaki çubuk üzerinde zaten oraya bir link mevcut.

    Haberler dursun bana kalirsa. Ilerde haberler ici arama, tüm
    kategorierdeki haberleri bir seferde (ya da onarli gruplar halinda v.s.
    görüntülemek icin isimize yarayacaktir).

    > Yarın haber/ipucu düzenleme, haber arşivi olayı, haber arama ve kategori
    > yönetimi bölümlerini tamamlamış olacağım. Sonraki adım firma ve kitap
    > listelerini düzenleme olacak. En son olarak da web bağlantıları bölümünü
    > tamamladıktan sonra site coding olayını nihayete erdirmeyi umuyorum.
    Kitaplar bölümünü güncellerken bu sayfanin template' ini de Tolga' nin
    hazirladigi hale cevirebilir misin? O gercekten cok $Ik duruyordu.

    > [Edit: Aslında bir de ana sayfa içeriğinin üstüne yerleşecek olan "Acil
    > duyurular" bölümü var, ama diğerlerinin yanında oyuncak gibi. Yarın onu
    > da tamamlarım diye düşünüyorum.]
    Acil duyuru ne demektir abi? Kan araniyor felan mi yazacagiz?

    > Site coding bittikten sonra, tabii ben site coding tarafını bitirene
    > kadar kimse ilgilenmezse (heyoooo web-cg-read-only-team! size
    > sesleniyoruz!) Linux İşletim Sistemi Turu bölümüne el atma niyetim var.
    > Tercihim bu işi yapmamak, ama kimse yapmazsa screenshot yığınından
    > oluşan birşeyi yapabileceğimi düşünüyorum.
    Aslansin, kaplansin..

    > Yorumlar, fikirler?

    Ellerine saglik, tesekkurler.

    Sevgiler,