[web-cg] AlakasIz mailler

---------

From: Selami Aksoy (selami.aksoy@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 14:56:11 EST

    AlakasIz 4 tane e-posta geldi fark etmiSsinizdir. Devrim liste dISarIdan
    mail kabul ediyo galiba deyince fark ettim ben de.. Bu kiSiler listeye
    Uye olmuSlar. OlmalarI gerekiyo muydu veya daha Onceden Uyeler miydi
    bilmiyorum.

    SonuC olarak listenin subscribe modunu closed yaptIm. BarIS bundan sonra
    subscribe komutu gOnderenleri senin onaylaman gerekicek. Veya istersen
    yeniden aCabilirsin bilemiyorum. Ben saadece daha fazla alakasIz e-posta
    gelmesin diye geCici birSey yaptIm. ASaGIdaki e-posta adreslerini de
    Uyelikten CIkarttIm.

    febulent@hotmail.com
    otezcan@oyakinsaat.com.tr
    HCeylan@bejv.com