[web-cg] Re: AlakasIz mailler

---------

From: Davut Topcan (davut@aysis.com.tr)
Date: Fri 19 Mar 2004 - 07:29:14 EST

    From: "Baris Ozyurt" <baris@tuxworkshop.com>
    Sent: Thursday, March 18, 2004 10:12 PM
    > Merhaba,
    > Ellerine saglik abi, tam da aklimdan geceni yapmissin. Simdi son olarak
    bütüüün bu konusmalara ragmen read-only modunda listeyi takip eden
    arkadaslari (ki kendilerinin listeden gelen mesajlari okumadigini
    düsünüyorum; tas olsa catlardi) listeden cikardik mi, tam calisma grubu
    e-posta listesi olacak liste umarim.

    Arkadaslar : yakin zamandan beridir evim için ADSL baglantisini bekliyorum
    ve sanirim Mayis sonuna kadar halletmis olacagim... Sirketimde tamami ile
    win programlama yapiyorum ve Lin konusu açilmiyor bile dolayisi ile gündüz
    vakti web-cg grubuna "fikir" olarak bile yardimim dokunmuyor... eger mayis
    sonuna kadar beni listeden atmazsaniz.. grup "read-write" bir kisi daha
    kazanmis olur..

    Su anda sadece "Read-Only" modunda olacagim.. herseye ragmen atarsanizda
    eyvallah deriz :)

    Saygilar..
    DT.