[web-cg] Re: Codec hakkinda bir sey daha

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 13:21:47 EST

    On Wed, 2004-03-17 at 13:05 +0200, Didem Kamoy wrote:
    > Kacirmi$ olabilirim arada belki bilmiyorum da sayfa utf-8 mi olacak/kalacak?

    Evet, yani, tabii, aslinda, mumkunse oyle kalsin. UTF-8 faydali birsey.
    Bir sorun mu var?

    > Bi de codec hakkinda olmayan bir $ey : sss'ye giri$ yapinca bu nasil
    > online oluyor? "giri$ yaptim onaylayin" diye size (webcega) haber vermek
    > lazim midir? (Ben "otomatiktir artik o kadar da diil" diye du$unuyordum
    > ama pazardan bu yana bekleyince bi haber edeyim dedim. Red edildi ise de
    > haber veriniz bari.)

    Simdi SSS'nin basi bos kaldi. Onda submission notification falan
    hicbirsey yok, o zaman yazmamistim. Alper Oguz ilgileniyordu askere
    gitmeden evvel o tarz gonderilen soru ve yanitlarla. Istersen sana da
    yetki verebilirim.

    lotr-rework bittikten sonraki adim sanirim orasi olacak. Ayni kurallar
    ve ayni gorunum kullanilarak orayi da yeniden yapilandirmak guzel
    olabilir. Hem o soldaki kategorileri "tiklayinca genisleyen agac yapisi"
    seklinde yapmak lazim. Ayrica orada baska sorunlar da var, ornegin
    Google o sayfadaki HTML hatalarindan dolayi orayi indexleyemiyor vs.

    O sayfanin kod tabani http://skyblue.gen.tr/projects/ altinda biryerde
    olacakti, ilgilenen varsa bir goz atabilir ama onumuzdeki 1 ay boyunca
    fazla birsey dusunemiyorum orasi ile ilgili. Belki bir bugfix release,
    bir ara vakit buldugumda.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant