[web-cg] Re: Codec hakkinda bir sey daha

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 06:05:01 EST

    Baris Ozyurt wrote:

    >Yok, ben mouse-over efektinden bahsediyordum, dogrusur <alt> problemi
    >aynen bende de mevcut.

    Kacirmi$ olabilirim arada belki bilmiyorum da sayfa utf-8 mi olacak/kalacak?

    Bi de codec hakkinda olmayan bir $ey : sss'ye giri$ yapinca bu nasil
    online oluyor? "giri$ yaptim onaylayin" diye size (webcega) haber vermek
    lazim midir? (Ben "otomatiktir artik o kadar da diil" diye du$unuyordum
    ama pazardan bu yana bekleyince bi haber edeyim dedim. Red edildi ise de
    haber veriniz bari.)

    Didem

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694