[web-cg] Re: Web-CG toplantisi, lotr-rework, iCal syndication

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 08:11:34 EST

    EA> linux.org.tr^W^W^Wlotr yapilandirmasi hakkinda bu listede yazisarak
    EA> cozemedigimiz bazi hususlari cozme sansi bulduk.

     Guzel olmus :)

    EA> Buna karsin, linux.org.tr'da bir kullanici veritabani tutmak,
    EA> ulkemizdeki Linux kullanicilarinin profili hakkinda gelecekte
    EA> kullanilmak uzere bazi istatistiki bilgiler saglayabilir. Ayrica,
    EA> henuz burada bahsedilmek icin yeterince pismemis bazi
    EA> dusuncelerimize hazirlik arzetmesi acisindan kullanici yonetimi ile
    EA> ilgili bolumleri lotr kodundan cikarmamayi oneriyorum.

     Kod kismina karisamam ama...

     Bu konu bence en cok uzerinde durulmasi gereken konulardan biri.
    Sanirim en son katildigim bir fisek restorant toplantisinda da yk ya da
    soylemistim.

     Turkiye nelerde kimler tarafindan ne olcude Ozgur Yazilim
    kullanildiginin bilgisi, merkezi LKD olmalidir. Su anda kendi uye
    veritabani ve web sitesi uyeligi disinda bildigim LKD d eboyle bir bilgi
    yok.

     counter.li.org tarzinda, ancak "Turkce", "daha cok bilgi iceren" ve
    surekli olarak guncellenen bir veritabanimiz olmali. Bu konu cok cok
    onemli. Hani diyoruz ya dernekler uye ile guc kazanir,
    olusumlar da destekcileri ve taraftarlari ile vardir.

     http://counter.li.org/reports/place.php?place=TR

     Place code: TR
     Maintainer(s): Murat Eray KORKMAZ
     Population: 67.632 million
     Hostcount: 27599
     Linux users: 532
                    ^^^

     Linux density: 7.87 users/million
     Linux users per 1000 IP hosts: 19.28

     Turkey is no. 121 in the density statistics, with 7.8661 users/Mpop
     Turkey needs 5 more users to pass Moldova and become no. 120
     Namibia needs 1 more users to pass Turkey and become no. 121
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

     Boyle bir veritabani hazirlayabilir, senlikler seminerler web sayfamiz
    vs. de duyurabilirsek hem Turkiye deki mevcut durumu, hem gelismeleri
    takip edebiliriz, hem de guzel bir sayi elde edersek pek cok yeni
    penguen e "bir camia ya girdiklerini" gostermis oluruz.

     Tabi belli bir sure sonra da "linux la ilgilenen arkadaslarimiz bu
    kadar, ama dernek uyemiz bu kadar, gelin siz de uye olun" seklinde cagri
    yapmak icin sebep ve bilgimiz de olur :)

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens