[web-cg] Re: Web-CG toplantisi, lotr-rework, iCal syndication

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 06:59:39 EST

    yaralarinizda s unu 8bit'e akatrabilirmsiniz? Rica etsem!

    > Merhaba,

    > Benim kategori =F6nerilerim :
    > - =D6zg=FCr Yazilim (Yazilim haberleri, s=FCr=FCm duyurulari)
    > - Dagitimlar (Dgitimlara =F6zg=FC haberler)
    > - Programlama (T=FCm programlama dilleri, platformlari, teknolojileri ve
    > veritabanlari)
    > - Etkinlikler (Etkinlik duyurulari icin)
    > - G=FCvenlik (Dijital g=FCvenlik duyurulari v.b.)
    > - Masa=FCst=FC (Oyun, tarayici, masa=FCst=FC, ivir-zivir t=FCm haberler ic=
    > in)
    >
    > Gereginden fazla kategori anlamini kaybediyor, 6-7 kategori ile
> [...]

    Bir de diger -gerikalanlar iicn bir sey ayıralim.

    bir basari oykusu odul, bir -devlet uygulmasi, microsoft
    anti-trust, panetnt gibi seyler
    > dinamik belirlenebilir (ya da statik olabilir). Ancak web baglantilari
    > kategorilerini de belirlemeliyiz. Benim =F6nerilerim :
    > - Egitim & Destek Firmalari (Bu abilerin ticari oldugunu belirtmekte
    > fayda var)
    bunu daha genel tutalim. Linux uzerinde cozum sunanlar
    (teclinn.com, - yazilim , eliar) , linux34
    linux'la ilintili tum firmalar
    > - Kisisel sayfalar
    > - Sivil Toplum =D6rg=FCtleri
    olusumlar: enderunix, fazlameasi ... yerellestirme gruplari

    BUNLARİ LİNUX ve ozgur yazilim camisi linkinde toplamaya
    ne derseniz ? (cami okadar guzelbir kelime degil ama ... )

    > - D=FCnyadan Baglantilar (bu kategoriye http://www.linuxlinks.org/ oldugu
    > gibi eklenebilir alt kategorileri ile birlikte)

    Mustafa Akgul