[web-cg] Re: codec

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 31 Jan 2004 - 03:34:38 EST

    Fri, 30 Jan 2004 09:14:49 +0200 tarihinde Baris Ozyurt
    <baris@tuxworkshop.com> soyle yazdi:

    BO> Linux Nedir? Yenir Mi? Seminerini Doruk Fisek hazirlamisti. Yeni
    BO> baslayanlar icin tanitim tadinda bir metni de linux Nedir basligi icin
    BO> Doruk hazirlamak ister mi?
    Isteyebilir ama yapabilir mi o ayri bir soru :-)

    Cok yogunum, o nedenle ne zaman hazirlayabilecegim konusunda bir tarih
    vermeme imkan yok. Onun icin bir baskasi hazirlayabiliyorsa onu tercih
    etmeli.

    BO> Özgür Yazilim nedir basligi icin brosürdeki metnin kullanilmasi bence
    BO> de iyi bir fikir. Elinde bu metnin elektronik hali olan varsa listeye
    BO> gecebilir mi?
    Tam metin, http://seminer.linux.org.tr/dosyalar/lkd-brosur.pdf

    Zamaninda Burak Dayioglu hazirlamisti, yazilarin bir kenarinda kosesinde
    credit veriyorsak.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694