[web-cg] Re: Qzg=FCr?= Yazılım hakkında

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 13:50:31 EST

    On Tue, 2004-02-10 at 20:31, Enver ALTIN wrote:

    > Aynı biçimde "Linux nedir?" içeriği için:
    > http://lkd.belgeler.org/lis/archive-tlkg-lis-1g.html sayfasını
    > öneriyorum. Belki biraz güncellenebilir.

    Eğer bu adreslerdeki belgelere bağımlı olacaksak, belgeler.org
    projesinden bir onay alınmasının yerinde olacağını düşünüyorum,
    özellikle bu iki belgenin URL'lerinin ve içeriklerinin _özel_ şevkat
    görmesi ve gelecekte `dependable` olması konusunda.

    Bence belgeler.org'daki dökümanlara daha fazla bağlantı vermeliyiz.
    Ayakta alkışlanası bir emek var orada.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant