[web-cg] Re: site degistirme yetkisi

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 04 Sep 2003 - 14:38:51 EDT

    Selamlar,

    Thu, Sep 04, 2003 at 08:48:25PM +0300 , Hüseyin Ergün :
    > Merhaba;
    > Varolan yönetim sistemi üzerinde fazla bilgim yok. Hız açısından, eğer
    > uygun görürseniz, siteyi değiştirme yetkisi istiyorum.
    >
    > Şuan postnuke kullanıldığı için, üzerinde değişiklik yapmak kolay.
    > yeni bölümlerin eklenmesi veya çıkarılması konusunda aldığımız kararları
    > uygulamaya koyabilirim.
    >
    > Böylece sitenin gelişimini tamamlayabiliriz...

    Bu görevi hali hazırda kurulu ve çalışmakta olan Web Çalışma Grubu
    gerçekleştiriyor. Lütfen bu çalışma gurubuna katılarak çalışmalara
    yardımcı olunuz. Çalışma grubu e-posta listesine üye olmak için
    web-cg-request@linux.org.tr adresine subscribe başlıklı bir mektup
    göndermeniz yeterlidir.

    iyi çalışmalar,

    --