[web-cg] site degistirme yetkisi

---------

From: Hüseyin Ergün (huseyin@su.sabanciuniv.edu)
Date: Thu 04 Sep 2003 - 13:48:25 EDT

    Merhaba;
    Varolan yönetim sistemi üzerinde fazla bilgim yok. Hız açısından, eğer
    uygun görürseniz, siteyi değiştirme yetkisi istiyorum.

     Şuan postnuke kullanıldığı için, üzerinde değişiklik yapmak kolay.
    yeni bölümlerin eklenmesi veya çıkarılması konusunda aldığımız kararları
    uygulamaya koyabilirim.

    Böylece sitenin gelişimini tamamlayabiliriz...

    Sevgiler.

    --
    Hüseyin Ergün <huseyin@turquaz.com>