[web-cg] Re: yeni LKD webleri, son durum?

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 06 Oct 2003 - 14:12:07 EDT

    Mon, 6 Oct 2003 18:06:16 +0300 tarihinde Baris Metin <baris@metin.org>
    soyle yazdi:

    BM> Önemli olan ihtiyacı ve istekleri karşılayan bir web sistemimiz olması,
    BM> bir CMS kulanılması durumunda bu da ileriye dönük, geliştirilebilir bir
    BM> çalışma olabilir belki. Yorumlarınız nelerdir?
    Oyle ya da boyle her seyi kaldirip, sadece mevcut temel linkleri (lkd,
    seminerler, senlik, listeler, ftp, ...) iceren statik tek bir web sayfasi
    bile koysak su ankinden daha iyi olacagini dusunuyorum.

    Yoksa planlayarak birkac yuzyil daha bekleriz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694