[web-cg] Re: yeni LKD webleri, son durum?

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Mon 06 Oct 2003 - 11:06:16 EDT

    Selamlar,

    Sıcak tutmak açısından konuyu tekrar açayım dedim :).

    Wed, Sep 10, 2003 at 08:53:48AM +0300 , Baris Ozyurt :
    > Merhaba,
    >
    > Su anda gösterilebilir bir yapi maalesef henüz yok. web-cg icinde
    > birbirinin yerine gecebilir bir alt-yönetim grubu kurmak cabasi
    > icerindeyiz. Web sitesinin yeniden ce sifirdan yapilmasi uzun sürecege
    > benziyor. Bunun yerine bir CMS sistemi kurup modifiye etmeye de
    > baslayabiliriz.

    Alt yapı çalışmalarınız devam ederken web sistemini yeniden (sıfırdan)
    oluşturmak yerine bir CMS üzerinde daha önce gönderdiğim amaçlar
    doğrultusunda çalışabilir miyiz? Şu an kullanılan postnuke sistemi bile
    olabilir eğer uygun görürseniz, ya da daha uygun başka birini tercih
    edersiniz belki?

    Önemli olan ihtiyacı ve istekleri karşılayan bir web sistemimiz olması,
    bir CMS kulanılması durumunda bu da ileriye dönük, geliştirilebilir bir
    çalışma olabilir belki. Yorumlarınız nelerdir?

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin
    http://www.metin.org