[web-cg] Re: senlik icin ozet liste

---------

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@noyan.net)
Date: Tue 18 Mar 2003 - 12:54:33 EET

    Selamlar
    kusura bakmayin uzun suredir cevap veremiyorum. gunlerdir ilk kez mail okuma
    sansim oldu... o kadar acil bitirmem gereken islerim varki artik bende
    karman corman oldum gene. uzulerek soylemem gerekiyorki suan yardimci
    olamiyacagim size cunku gercekden hic vaktim yok :(((
    ve bu tempo sanirim 1-2 hafta daha devam edicek :(
    ama yinede elimden geldigince vakit ayirmaya calisacagim...
    iyi calismalar

    Mustafa Akgul writes:

    > senlik konsunda cok gec kaliyoruz. Noyan webi tasiyinca heber
    > ver. Senligi duyuralim.
    >
    > Ben sponsorlulklari da takibe basladim. BTG, HP, IBM, Gantek ve
    > Oracle 'le temasta olacagim.
    >
    > Doruk'un 'lett'g' 's bolumu isini ciddiye alalim. etkinlik-cg ve
    > etkinlik-yk listeleirn duzgun calsiamsi lazim
    >
    > hadi bakalim!
    >
    > Mustafa Akgul

    Noyan Selcuk HANCIOGLU
     -----
    http://www.noyan.net
    noyan at noyan dot net & noyan at hancioglu dot com
     -----