[web-cg] Re: Fw: senlik icin ozet liste

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 09:20:17 EET

    senlik konsunda cok gec kaliyoruz. Noyan webi tasiyinca heber
    ver. Senligi duyuralim.

    Ben sponsorlulklari da takibe basladim. BTG, HP, IBM, Gantek ve
    Oracle 'le temasta olacagim.

    Doruk'un 'lett'g' 's bolumu isini ciddiye alalim. etkinlik-cg ve
    etkinlik-yk listeleirn duzgun calsiamsi lazim

    hadi bakalim!

    Mustafa Akgul