[web-cg] Re: sss

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 21 Jan 2003 - 13:30:18 EET

Salı 21 Ocak 2003 13:51 sularında, Enver ALTIN şunları yazmıştı:

> Merhaba,

> Gayet tabii, sistem yoneticisi arkadastan rica edersek, ilk vakit
> bulundugunda, eminim, size bir dump gonderecektir :)

> Bence, yapacagimiz is, ayni buzdolabini paylasmaktan farksiz olur bu
> sekilde. Bilindigi gibi FAQ/frontend projesini LKD icin GPL lisansiyla
> yazmistim. Istediginiz zaman PHP kodunu gonderebilirim. Ayrica, kisisel
> olarak, mevcut veritabanindaki bilgileri de almaniza yardimci olurum.
>
> Ancak, ayni soru/cevaplari toplayip farkli veritabanlarina girmek
> gercekten gereksiz ve mantiksiz bir hareket. Ozellikle de toplum
> [...]

Amaçlarımızın farklı olduğunu belirtmeliyim. belgeler.org'un çalışmalarının
ana amacı, kullanıcının makinasında bulundurup gerektiğinde
başvurabileceği belgeleri biraraya toplamaktır. Bu yüzden
Sitemizin ismi Linux Kitaplığıdır.
Olay, sss.linux.org.tr'de bulunan sorularla sınırlı değil,
sizin mantığınızla bakarsak zaten belgeler.org'da yayınlanan belgeleri
Internet'de farklı adreslerde bulabilirsiniz. Ama birarada bulup
indirmek sadece belgeler.org'da mümkün.

Ayrıca her soruya, dinamik menü üzerinden kolayca erişilebiliyor.
Bu önemli bir avantaj.

> Ozetle onerim birlikte calismak bu konuda.

Birlikte çalışırız elbette, siz de olmayanları şimdi olmasa da ilerde
bizden alabileceğinizi gözardı etmeyin.

Yeterki listelerden kullanıcı sorununa çözüm olan yanıta olumlu/olumsuz bir yanıt
versin. Onay bu olmalı. Yoksa kim herşeyi bilebilir ki...

Esen kalın,
Nilgün