[web-cg] Re: sss

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Tue 21 Jan 2003 - 13:51:56 EET

On Tue, 2003-01-21 at 02:33, Nilgün Belma Bugüner wrote:
> Selam,

Merhaba,

> sss veritabanının eski halini (hack öncesi)
> belgeler.org'a aktardım. O tarihten sonrakileri
> gönderirseniz, onları da ekleyebilirim.
> Veritabanından bir dump alırsanız ben ayıklarım.

Gayet tabii, sistem yoneticisi arkadastan rica edersek, ilk vakit
bulundugunda, eminim, size bir dump gonderecektir :)

> Bundan sonrakileri listelerden toplayabildiğim
> kadar toplarım. Tabii siz de yardımcı olursanız
> sevinirim. Çünkü bütün listelere üye değilim ve
> kullanıcıdan "yaptım, oldu" yanıtı gelmedikçe
> yanıtın doğruluğuna karar verecek kadar her
> konuyu bilen süper bir Linux kullanıcısı değilim.

Bence, yapacagimiz is, ayni buzdolabini paylasmaktan farksiz olur bu
sekilde. Bilindigi gibi FAQ/frontend projesini LKD icin GPL lisansiyla
yazmistim. Istediginiz zaman PHP kodunu gonderebilirim. Ayrica, kisisel
olarak, mevcut veritabanindaki bilgileri de almaniza yardimci olurum.

Ancak, ayni soru/cevaplari toplayip farkli veritabanlarina girmek
gercekten gereksiz ve mantiksiz bir hareket. Ozellikle de toplum
yararina bir is soz konusu iken.

Ozetle onerim birlikte calismak bu konuda.

Hazir konu uzerindeyken, SSS bir suredir sahipsiz kaldi. Onaylanacak bir
suru soru/cevap bekliyor. Ayrica birkac eksik buldum frontend kodu
icerisinde. Birkac gun icerisinde duzeltmeyi planliyorum. Acil bir tek
eksik var, bu aksam cozmus olurum.

Biraz destek ariyoruz, yardim edebilecek olan? Soru cevaplari inceleyip,
SSS olup olmadigina karar verecek ve onaylacak?

--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)      - Software developer, generic solvent
http://enver.casdb.com            - mailto: ealtin at casdb dot com

No one can make you feel inferior without your consent. -- Eleanor Roosevelt

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part