[web-cg] Re: www.linux.org.tr

From: Savas Alparslan (Garanti Teknoloji) (SavasAl@garanti.com.tr)
Date: Mon 06 Jan 2003 - 15:49:57 EET

 RE: [web-cg] Re: www.linux.org.tr

Selamlar,

Oncelikle olayin disinda, sadece evinde GL 2.0 = kullanan birisi olarak
yaziyorum. Onu belirteyim.

Bu sitenin amaci nedir? Kisisel olarak benim boyle = bir siteden beklentim,
bu sitenin Turkce olarak bana Linux'u = tanitmasidir. Ancak su anda siteye
giriyorum, ve karsima Gelecek = A.S.'nin yaptigi indirimler cikiyor. Daha
asagilara indigimde de = Syslog, Itanium Alpha, PA-RISC, Samba, PHP falan
diyor. Kafam = karisiyor. Daha Linux'un ne oldugunu bile anlayamadim ki...

Bence sitede temiz bir sekilde Linux'un ne oldugu, = nasil ulasilacagi vs
yazmalidir. Mesela gnu.org, opensource.org gibi. = Haberler ise yanda, ya da
en asagida falan olmalidir. Boylece siteye = giren insan icin siteden ne
bekleyecegi belli olur.

Ayrica tepedeki banner gereksiz yere ilk sayfadaki = scroll etmeden
gosterilecek bilgi miktarini sinirliyor. "Banner = blindness" denen bir olay
var, birsey banner'a benziyorsa cok = gerekli olsa bile gorulmuyor ya da
tiklanmiyor. Bence Internet = konferansi icin temiz bir metinsel baglanti
verebilirsiniz.

Soldaki menude de ilk secenekler yanlis. Ana Sayfa = baglantisi var ki,
zatenana sayfadayim. Kullanici bilgileri ve yonetim = beni su an icin
kesinlikle ilgilendirmiyor. Cok ilgilenirsem zahmet = edip asagilara iner ve
incelerim. "Belgeler" beni = ilgilendirebilir ki, o da ortalarda gayet
siradan bir sekilde = duruyor.

Kolay gelsin,
Savas

+..............................................................=
.......................................................................= .+
=93Bu mesaj ve ekleri mesajda gonderildigi belirtilen kisi ya da = kisilere
ozeldir ve gizlidir.
Bu mesajin muhatabi, ilgilisi, ya da gonderileni olmamaniza = ragmen
mesajin herhangi bir
sekilde tarafiniza ulasmis olmasi halinde anilan mesaj ve mesajda = yer
alanbilgilerin
gizliligi ve bu gizlilik yukumlulugune uyulmasi zorunlulugu tarafiniz = icin
de soz konusudur.
Bu yukumlulukle birlikte bu mesaji ve eklerini kullanamaz, = kopyalayamaz
baska kisilere
gonderemez ve aciklayamazsiniz. Boyle bir durumda lutfen mesaji = gonderen
kisiyi
bilgilendiriniz ve soz konusu mesaj ile eklerini bilgisayarinizdan ve =
sisteminizden derhal
siliniz. Bu mesaj ve eklerinde yer alan bilgi ve belgelerin dogru = ve
guncel olup
olmamasindan dolayi mesaji gonderen kisinin ya da sirketimizin = herhangi
bir sorumlulugu
bulunmamaktadir.E-posta mesajlari internet ortamininda degisime =
ugrayabilir. sirketimiz bu
mesajin ve icerdigi bilgilerin size degisiklige ugrayarak veya gec =
ulasmasindan,butunlugunun
ve gizliliginin korunamamasindan, virus icermesinden ve herhangi bir =
sebeple bilgisayariniza
ve sisteminize verebilecegi zararlardan sorumlu tutulamaz.=94

--- Links ---
   1 3D"mailto:ahmet@dervis.net"