[web-cg] Re: www.linux.org.tr

From: meso meso (ms@molu.net)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 17:58:24 EET

Merhaba;
Kayra Bey'e kat=FDl=FDyorum. Bence acilen bir foruma ihtiyac var. Maillist =
mantigini anlayabilmis degilim. Her gelen maili okumk =E7ok zor =FCstelik a=
laksiz siralarla gelen mailler hangi konunun vs.. anlasilmiyor.=20
Birde tavsiyem madem linux konulara bolunus ve calisma gruplari var, neden =
bir ozellestirilmis haber gosterimi yok ? MEsela web calisma grubu ile ilgi=
li haberleri tiklayip bakabilecegim bir yer...