[web-cg] Re: yeni belge

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 04 Dec 2003 - 02:48:16 EST

    Selam,

    Belgeyi bana gönderirsiniz ben yayınlanıp yayınlanmayacağına
    yayınlanacaksa nasıl yayınlanacağına karar veririm.
    belgeler.org'da her belge gönderenin belgesi yayınlanmaz.
    linux.org.tr daki belgelerin hepsi bu bakımdam yayınlanmamaktadır.

    LKD.belgeler.org etkin olduğu sürece LKD'nin denetim dışı ayrı
    bir belge arşivi tutması gerekmez.

    Belgeler Çalışma Grubu alt çalışma gruplarını oluşturarak etkinliğini
    sürdürüyor, sadece başında LKD sıfatı yok (demokrasiyi totaliter
    demokrasi olarak uygulamaya kalkıştığınız için).

    Esen kalın,
    Nilgün

    Çarşamba 3 Aralık 2003 13:00 sularında, Baris Ozyurt şunları yazmıştı: