[web-cg] Re: yeni belge

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 06:00:37 EST

    Gönderilen belgelerin dogrulugunu, yazim kurallarina uygunlugunu, güncel
    olup olmadigini denetleyebilecek calisma gurubunun web calisma grubu
    olmadigini, belgeler calisma gurubunun bir sekilde calistirilmaya
    baslamasi gerektigini belirten bir e-postayi daha önce idari listeye
    göndermistim.

    Sanirim yakin gecmiste edindigimiz aci 'belgeler calisma gurubu
    tecrübesi' sebebiyle hic bir idari liste üyesinden ve YK' dan ses
    cikmadi bu konu hakkinda. Mesajim ya benden baska kimseye dagitilmadi
    listeci tarafindan, ya da ilgililer tarafindan ignore edildi.

    Yeni belgelere uygulanmasi gereken yöntem konusunda YK' dan bir karar
    cikana kadar

    a- Gönderilen tüm belgeler kontrol edilmeksizin www.linux.org.tr' ye
    konabilir,
    b- Belge hazirlayip gönderenlere kusura bakmayin yeni belge simdilik
    kabul edemiyoruz denebilir.

    Bu e-postayi lkd-idari listesine de CC' liyorum. YK bir sekilde calisma
    gurubunu yönlendirecektir diye düsünüyorum.