[web-cg] Re: LKD web sayfasi

From: Baris Hasdemir (penguen@lycos.co.uk)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 14:57:15 EET

Doruk'un dernek listesine attigi mesaj uzerine gruba yeni dahil oldum,
eger varsa plan nedir program nedir hicbir fikrim yok

web'in en son sorumlusu kimdir acaba? bir durum degerlendirmesi
gecebilir mi listeye? boylelikle sifirdan baslamak yerine temellerin
ustune devam sansimiz olur. Sayin Kayra kendi adima ben burdayim
efendim. :) HTML ve PHP biliyorum diyebilirim sanirim ve umarim. bilgim
dahilinde vaktim olcusunde elimden geleni seve seve yaparim.

Acaba baska bir web calisma grubu listesi daha mi var? ya da sorumlular
listeye uye mi degiller?

sevgiler,
baris