[web-cg] Re: LKD web sayfasi

From: Kayra Otaner (kayraotaner@yahoo.com)
Date: Mon 25 Mar 2002 - 18:55:12 EET

Selamlar,

(web-cg`ye uye oldugumu yeni hatirladim, en son bir ay kadar once uye olmak icin girisimde
bulunmustum, ya yeni uye oldum ya da bir aydan beri ilk defa e-mail geliyor)
Web-cg su anda birseyler gelistiriyor mu? Eger birseyler gelistiriliyorsa bana dusen kismini
halletmeye hazirim, yok eger gelistirilmeye henuz baslanmadiysa, ufak bir e-mail trafigi dondurup
karar verip baslayalim.

Saygilar.

Kayra Otaner