[web-cg] Re: Lkd.org.tr

From: Baris Ozyurt (baris@yuce.com.tr)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 14:11:48 EET

Merhaba,

Penguen resimleri icin http://www.isc.tamu.edu/~lewing/linux/ adresini
deneyebilirsiniz.

Sanirim artik web-cg olarak sanal bir toplanti yapmamizin zamani geldi.
Farkli sehirlerde oldugumuza göre IRC ortaminda toplanabiliriz.
Su anda web-cg ' nin sorumlusu benim. Ancak tüm LKD weblerinin disrtibuted
yönetim yapisinda olmasininn sinerji yaratacagini dünüyorum. Su anda
elimizde bulunan siteler

- www.linux.org.tr : portalimiz, su anda benim yönetimiminde. bu adres icin
yeni bir yazilim gelistiriyorum ancak bir kac aydan önce gözle görülür hale
gelebilecegini sanmam.
- www.lkd.org.tr dernegin resmi sitesi. bu sitenin portal havasinda olmasina
cok da gerek oldugunu sanmiyorum. güzel bir dizayn ve ciddi/düzenli icerik
bu sitenin misyonu icin yeterlidir sanirim. Su anda Murat Gezer 'in
sorumlulugunda.
- http://senlik.linux.org.tr sanirim siteyi Ahmet Dervis örgütlüyor. Site
hakkinda söyleyecekleri var midir acaba?
- http://seminer.linux.org.tr Doruk Fisek yönetiyor diye biliyorum. Ciddi
icerge sahip ancak belki dizayni biraz daha cicili bicli olabilir.
- http://i18n.linux.org.tr web'i ve FTP' yi actim ancak henüz ceviri
grubundan talep gelmedi.

Bu listeye üye olan herkes uzmanlik ve beceri alanlarini yazarsa hep
birlikte is paylasimi yapabiliriz. Benden baslayalim : SQL veritabani
dizayni, PHP uygulamasi yazilimi, XML, HTML ile ilgili herhangi bir isi
üzerime alabilirim.

Sevgiler,

Baris Ozyurt