[web-cg] Re: Lkd.org.tr

From: Murat Gezer (murat.gezer@comnet.com.tr)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 13:36:34 EET

ok o zaman ben o konuyla ilgilenmeye devam edecegim o zaman . LKD nin
sayfasi benim sorumlulgumda olsun. Ancak benim o zaman bir arkadastan
istegim var . Bana LKD nin gercek Penguenini buyuk orjinal formatda
yolayabilirmi.

Ayrica benim uyeler icin istedgim konu suydu bir databaste butun bilgileri
tautarsak sifre verererk uyenin adresini vs bilgisini istedigi zaman
degistirmesini saglayip . Uylerein birbirini bulmasi . ilgi alanlarina gore
arama yapmasini saglardik.

Murat Gezer