[web-cg] Re: Anket

From: Aldemir Akpinar (akpinar@ankara.edu.tr)
Date: Sun 28 Apr 2002 - 11:35:47 EEST

ben katilmiyorum..bence istiyen vermeli...ip konrolu yapmak icin illa uyenin girmesine gerek yok...olmadi bir cookie atilir oy verenin browserina cookie expire edene kadar bir daha oy kullanamaz...slashdot ornegine bakarsak orda login olmadan istiyen oy verebiliyor..uzun zamandir gun asiri takip ettigim bir sayfa ve hic abuse edildigini gormedim..

Saygilar

--
Aldemir