[web-cg] Re: Anket

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Sat 27 Apr 2002 - 17:50:01 EEST

Bence sadece uyelerin kullanabilmesi bir anket yap=FDlmas=FDnda dogru kar=
ard=FDr.=20
cunku ankete katilan kisilerin istatistigi de tutulabilir. Yoksa o=20
anketlikten c=FDkar. Istenilen sonuc alinabilir. Ornegin bir kisi t=FCm C=
 class=20
IP si ile istedigi yonde oy kullanabilir.

Murat Gezer
murat.gezer @linuxdonanim.com
http://www.linuxdonanim.com