[Linux-yerellestirme] suse kurulum

From: leo (floyd07@gmail.com)
Date: Tue 18 Sep 2007 - 19:11:03 EEST

herkese merhabalar arkadaşlar ben suse yada ubunt yu bilgisayarıma
kurmak istiyorum ancak kardeşimden dolayı xp de kullanmak zorundayız
şimdi durum şu 40 gb hdd var ne 20- 20 ikiye böldük c de xp kurulu ancak
ben ne zaman d ye linux kurmaya kalksam ve bunu d ye kurmaya çalışsam da
ister istemez linux kardeşimin hakkı olan kısmada tecavüz ediyor yada
arada boşluk bırakıyor ben isitiyorum ki linux 20 gb lık d bölümünü
hepsini kursun ve takas alanı kullanmasın ayrıca parusta ki gibi temiz
kurulum yapsın orada herşey otomatik, kurulum çok kolay ancak suse de
falan bu böyle değil ayrıca ben manuel yani elle bölümlendirme yapınca
olmuyor beceremiyorum bazı şeyleri kurulmuyor hata veriyor sizde ricam
bana suse yi elle kurulumum seçilmiş alana nasıl kurulum yaparım vs vs
vs bana konuyla ilgil açıklama,disklerdeki bölümlendirme kurulum sisemi
partitiondaki ayrım (ext,fat vs vs ) yada ne bileyim kurulumu anlatan
bir video falan yollarsanız yada adres verirseniz çok sevinirim ben suse
kullanmak istiyorum ve 3 gündür kendi sürümüm olan 10.1 den uzak kladım
kafayı yiyorum bu xp delirtiyor beni ancak kurulum gerçekten çok
komplike lütfen bir yardımedin....