[terim] backend ?

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Tue 28 May 2002 - 13:52:16 EEST

Merhabalar,

Listeye uye olan ve cevirme isi ile ilgilenen arkadaslara bir sorum
olacak: "backend" i Turkceye nasil cevirdiniz, ya da nasil cevirirdiniz?
Su anda bir belgenin Turkce'ye cevirilmesi icin ugrasiyorum da, bunda
takildim. Aslinda backend olarak biraktim her yerde, ama bilinen bir
Turkcesi varsa, en azindan parantez icinde de olsa eklemek isterim.

Tesekkurler. Saygilarimla.

--

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr devrim.gunduz@linux.org.tr